petak, 16. ožujka 2012.

Vol. 1, You can't handle the truth, woman!

Zene su neiscrpna tema za nas muskarce. Mozda zato sta su neobicne i imaju glupast i nekako nepotreban nacin razmisljanja.
Pravu zenu je tesko nac.  Zene vole reci:" Iza svakog uspjesnog muskarca stoji zena!", to je apsolutna istina. Stoje iza njega i trose sve sta je on zaradia i za sta se on mucija, i vjerojatno bi bija jos uspjesniji da nije do zene:-D
Sinoc san shvatija da zene ne zele dobre momke... Ne zele istinu... I ne zele trud, samo rezultate.... Za njih "vazno je sudjelovati!" ne znaci nista. Ili si dobija ili nisi ni bija tu.
Cak sam i usa sinoc u dublju zensku filozofiju.Bila je tema o tome da ako zena zeli sex muskarac mora na to pristati jel nema razloga zasto ne bi, dok ako muskarac zeli sex zena moze reci ne, pa makar bija glupi razlog.
E sad zasto?
Po zenskom razmisljanju ( ovo je iz zenskih ustiju izaslo, ne mojih) Muskarac je takav da on uvik zeli sex. I ako je zena napaljena i isto zeli, a on je odbije iz bilo kakvih razloga, on nije normalan i nesto sa njim nije u redu. Znaci ako ikad odbijete napaljenu curu, ona ce mislit da nesto nije u redu sa vama. Cisto i jasno...To jednostavno nije normalno, mi razmisljamo sa penisom, i to e to. Toga se one drze.
Naravno ja san tija ubit tu teoriju, i rekao da ako ne zelim, i zelim ostat ladan na nju, moga bi bez problema. Nakon velikog smijeha sa njene strane,isla se u to uvjerit.... nakon nekoliko zenstvenih pokreta,grebanja,ljubljenja, uvatila me doli i nasmijala se te rekla: "Znas, ako zelis bit ladan ovo u mojoj ruci mora bit doli!". Ja san rekao "Zasto, sta taj doli ima sa ovin mojim gori? Taj doli se digne i na povjetarac!"... Ona je ostala u soku!
" To je nemoguce, vi muskarci mislite samo penisom (naravno rekla je na domaci, al eto moram imat neku razinu kulture), i ako je vama dignut znaci zelite nas....". Naravno samo san je onako ispod obrva pogleda i nasmija se.
"Pa kako cu ja znat jeste vi ladni ako ne ovako?"
" Srce neces znat, jel taj doli kolko tolko ne predstavlja ono sta se gori desava, a znat ces da san ladan tek kad se pocnes skidat a ja budem stajao i blesavo te gleda!"
Eto moja draga braca po hormonima... Zensko misljenje je takvo da smo mi svinje i nemozemo bit drugaciji, nemozemo i one ne zele drugacije ,jel se onda nece osjecat dominantno. One ne zele muskarca koji se moze suzdrzat, takvih se boje, jel uz sexsipil nemaju neko veliko oruzje, i ako se mozes na to suzdrzat onda si in oduzea pola moci.
Sta je najgore one nemaju nikako logicno misljenje o tome, jednostavno je tako, od vijeka smo svinje i nemoguce je drugacije, nema razloga nema dokaza, nicega.... Tako je jel mora bit tako, i mislit drugacije je glupo. Nemoguce je mislit kako on ne zeli sex...
Mozda je to razlog zasto su kompleksne? Mozda zato sta im se cinjenice ne podudaraju jedna sa drugom i moraju nac treci nacin zasto je nesto tako. Al opet ta treca cinjenica se nece podudarit sa cetvrtom,a cetvrta opet nece sa drugom...hmmmmm...

Nema komentara:

Objavi komentar