ponedjeljak, 23. travnja 2012.

Svi kuvaju nesto... Triba vrimena za vratit se...

Odavno sam prestao sa vezama... razlog je jednostavan... mlad sam, i zelim vise od zivota. I nekako mi se cinilo da bi me djevojka uvjek kocila u toj mladenackoj slobodi. trudim se ne ovisit o drugima, i ako zelim ic negdi, onda jebiga zelim ic, ako nitko nece, jebiga, ja idem.Sam,sam...

No, nakon nekog vrimena, uvati te neka zelja za necim drugim, i iako je u mene to bilo nekoliko dana, u zadnje vrime mi se to sve vise vraca. Pa pomislih: "dosta je cekanja, idemo vidit sta ima lipega na trzistu!".

Trziste je sasvin u redu sto se lipote tice, al to je najlaksi dio. Lipih cura se uvjek nadje, problem je u dokazivanju curama da ti nisi isti kao druga djubrad muska.

Prije kad si se upoznavao sa zenama, pocinjao bi od nule... Danas pocinjes iz minusa. Razlog? Zato sta cin te pogledaju misle kako in se obracas samo da bi ih povalija. Umjesto da se upoznas, prvo moras dokazat da nisi djubre. Nije jednostavno. Jel princeze su dobile nekakav ego, i digle su ljestvicu, a tu ljestvicu mogu samo dosec oni koji su konstantno iu igri.. A ironija je ta sta se takvih zene klone.... Ljudi kao ja sta su se klonili toga, nisu u stanju jos to uvatit sve i triba nam vrimena...
Smijesno ali istinito.

Druga stvar sta san primjetija jest da sve zene neso "kuvaju", ili "mute" sa nekima... mozda je to takvo vrime, ipak je prolice, i kao sve zivotinje, i one se spremaju za... pa znate vec sta...
Ocito cu morat i ja nesto mutit da budem IN, a uostalom, volim takve psiholoske igrice...

One cure sa kojima se moze raspraviti nesto, su uglavnom feministicki nastrojene, i ne toleriraju nista osim lijepih stvari i finih rijeci. Osobno volim uc u jednu lipu konstruktivnu diskusiju, i volim drzat svoju poziciju. Zene to nevole, one se odmah uvride, na bilo koju kontrodiktornost sa njihovim misljenjem. One su uvjek u pravu, i ako im pokusas dokazat drukcije, pojedes govno i ispadnes svinja. Sutra se zale da nemaju sa kime pricat...
Cista zenska logika...

Jedna dobra prijateljica, mi je dala dobar savjet sa kojim se u potpunosti slazem, a to je da triba vrimena za vratit se iz slobode u vezu.
Nisan navika da lizem dupe svakoj lipotici, i da dajem kompliment na svaku glupost koju kaze,vec sam navika da kazem ono sta je, pa makar bilo suprotno od nje. triba vrimena za to adaptiranje, i virujem da ce sve sist na svoje misto, i da cu do lita biti na staroj stazi, vatanja dobrih zena.
Do tada musko drustvo, i fuck frendice, i pomalo...
Nevaja stvarat pritisak od ljubavi, triba joj dat vrimena...

Nema komentara:

Objavi komentar