četvrtak, 3. svibnja 2012.

Tvrtke ne razumiju smisao web stranice...

Ok imas tvrtku. ili obrt, ili obavljas neke usluge. I zelis imat svoju web stranicu. Zasto?
Jednostavan odgovor: "Da budes raspoloziv svima!"
Sta se dogadja? E pa nista, dosta ih nema web stranicu, i vecina koja ima je toliko neinformativna da se uopce ne isplati ic nego bolje otic u ducan pitat (ne kupit samo pitat). Koja je svrha onda web stranice?

Dragi direktori,sefovi,voditelji i ostali.... Molim vas popravite web strainice.Posvetite se tome! jel to uistinu moze poboljsati poslovanje, pa kvragu, neki rade samo preko neta! Dajte ljudima INFORMACIJE. INTERNET SLUZI DA BI MI OBICNI LJUDI DOBILI INFORMACIJE!
A ja kad dodjen na vase stranice to ne dobivan, a nemogu doc u ducan u to vrime, i sta se dogodi? Ne poslujen sa vama! To nevalja.
Prvo pravilo u kupovanju necega novoga jest istrazivanje!
1. Osnovne informacije
2. Da li sluzi svrsi?
3. Di se moze kupit?
4. Di je najjeftinije?

Bez ovoga rijetko kad kupujem ista. Prije bi ljudi isli od ducana, do ducana, i opet do jos kojeg ducana da se sve ovo prodje. Danas idemo od jednog linka, do drugog linka i opet jos koji link. Pa izene pocinju kupovati robu online.
Nemoj me tirat da dolazin u ducan, ako cak mogu narucit dostavom uzet cu. Isto mi je trosija gorivo ja ili platija nekome drugome. Internet trgovina je super, i jednostavna je, ako koristis neke osnovne zastite i svoj MOZAK.
Ako kupujen TO, onda mi napisi sve sta mozes o tome,( ako ti se neda, bar stavi link na originalnu proizvodjacevu stranicu) i napisi mi JEBENU CIJENU toga. Kako platiti? ima li dostava? i Da li je raspolozivo i ako nije kad moze bit. Jednostavno.
Danas neznas ni sta se prodaje, ni cijenu, ni cak kako nac ljude, kad zoves na telefon javi ti se faks. SHOW.

Svaka trgovina bi tribala imat neki online servis koja bi ustvarnom vremenu tirbala azurirati svoje podatke.
Netribas sredjivat trgovinu, i ulagat u nove tepihe, i zarulje, samo unajmi web-majstora i napravi jebenu stranicu, da te ne gledam vise ikad. Bolje tebi bolje meni!



Nema komentara:

Objavi komentar