petak, 29. studenoga 2013.

Blackberry

Prvi dojam na Blackberry(u daljnjem tekstu BB) je bio WTF?
Nista interesantno, normalni mob.
Onda mi ga jetko blizak dobio kao poslovni mobitel pa sam ga imao priliku i isprobati.
Tada sam mislio da je previse kompliciran, cudan i nepregledan.
...
Danas imam BB. I nebi ga mjenjao za nista na svitu.

No kako je meni sve drazi tako je njegova reputacija sve gora.
Sto se desava sa tom tvrtkom? Sto je Blackberry?
Reputacija BB-a ovih dana je ta da je nekvalitetan mobitel. Jedini razlog tome je taj sto eto kompanija financijski propada je ta sto nemogu prodat mobitel pa eto... vjerojatno onda i nevalja. maaa daaaajte ljudi..
Rijetko tko od tih idiota je ustvari koristio to cudo moderne tehnologije vise od tjedan dana. Znam jer sam i  sam bio medju njima.
Nije BB nekvalitetan, dapace moderni BB Z10 Q10 i Q5 su kvalitetom isti kao Iphone5 ili Samsung S3/4.
 Problem je taj sto je cijena BB-a veca nego ovih ostalih. Pa je sam omjer cijene i kvalitete taj sta tjera BB nazad.
BB sa novim operacijskim sustavom baziranim na QNX sustavom je cak po dosta testova ,te cak i fluidniji nego "Samiphone". Pogotovo Z10 sa velikim ekranom.
Dodajte novi BBM  koji nudi jebeno besplatne video pozive i BIS i imate sve sto nekom skoro poslovnom covjeku treba.
Da ne govorimo o otvorenosti Android aplikacija koje se mogu vrtjeti na njemu.
Pogledajmo trziste pametnih telefona sa tipkovnicom.... slobodno uguglajte najbolje QWERY mobitele i vidjeti ce te da barem prva dva mjesta zauzima jedan BB.
Istina tipkovnice izumiru(neznam zasto,ja ih obozavam) ali opet nije li to opet nesto?
Idite poslati email sa bilo kojim "Android based" mobitelom i sa BB-om...
Cijeli BB je recimo tako baziran za poslovan puk. Samim time malo je sigurniji nego vas obicni smartphone.
Pod sigurniji mislim da nudi vise toga sta je vec predefinirano nego sta mogu ostali mobiteli. Istina ako uzmes android phone i puknes desetak aplikacija za sigurnost,bit ce sigurniji no opet to nije to. Kao kad mjenajs rezervni dio za onaj original
Brzi browser kojem ne triba vise BIS, sigurnosni wipe telefona te HUB koji mu daje car za multitasking kojeg ne da se nitko nije sjetio, nego nije mogao tako dobro integrirati u telefon kao BB te njegov QNX.

Realnost je na BB-strani, brand je tu. Ne zavaravajmo se BB je odlican moderni mobitel sa malo povisenom cijenom.
I mozda nema milijun aplikacija, Nema kameru koja puca 100 slika u sekundi. Nema sve te stvari koji mali kupac oce, nema jel mu i ne treba. I bez toga je brand koji covjeka cini ozbiljnim.

Stvar je marketinga. BB nema marketing i cijela ova situacija sa skorom prodajom je jos srusila vjeru, no ja se ne bojim jel znam da ce se on izvuc i da ce bit onos sto ljudi kao ja i ocekivaju od mobitela.

A za sve ostale tu je Samsung i Iphone.










Nema komentara:

Objavi komentar