utorak, 5. svibnja 2015.

Muško-ženski poslovi

Da li ste se nasli u situaciji u kojoj se pricalo o musko-zenskim poslovima?
naravno da jeste.
U doba zenskog feminizma i povecanog muskog metroseksualizma, tesko da ste mogli izbjec tu temu.
I dok se moderan muskarac slaze da ne postoju musko-zenski poslovi, oni malo stariji se slazu ciji su muski poslovi i ciji su zenski poslovi.

Kao muskarac relativno modernog nacina razmisljanja, slazem se da muskarac moze raditi sve one takozvane zenske poslove tipa kuhanje ciscenje,pranje..bla bla bla...

Mnogi ce to shvatiti kao da sa malo meksi i podlijezem zenskim naredbama, sto pravi muskarac nikad ne radi,ali ja normalno imam drugaciji nacin gledanja toga svega.

Zasto mogu bez problema kuhati, i cistiti dok me cura sa smjeskom gleda i u sebi misli kako me drzi u saci?

Zato sta sam ja muskarac!
Ali kako.... pa zato sta kao svaki PRAVi muskarac ja mogu sve....

Cijela musko-zenska stvar je pocela od ranih pocetaka covjecanstva kada je covjek zivio u nekakvom plemenu.
U tom drustvu muskarci su bili ti koji su lovili a zene su ostajali doma.
Postoji dobar i logican razlog za to, a to je sto su muskarci jaci te lakse mogu uloviti nesto. Nedaj boze da neka jaca divlja zivotinja naleti u lovu, muskarac bi se mogao nekako obraniti ali zena i ne bas...
Muskarci su bili za lov.Pravi muskarci!

Kada bi nakon cijelog,jutra, dana ili pak nekoliko dana, muskarac vratio doma, bio bi umoran. Te je dao zeni ulov. Ona bi ga ocistila i spremila. Ne zato sta muskarac to nije znao (dapace, ako je bio nekoliko dana u lovu znaci da se mogao sam brinuti o sebi.) nego zato sta mu je bila puna kapa svega i htjeo se samo odmoriti.
On je obavio tezi zadatak, i ostavio je zeni ostale gluposti tipa stavi meso na vatru i nakon pola sata ga skini. Ajde uzmi 10 grana i ocisti nam nastambu,uzmi ovu robu i ubaci je u vodu te je malo istrljaj da izadje necistoca. kada pogledas,sve glupi i mizerni poslovi.
Iz toga su proizasli muski poslovi i zenski poslovi. Tj. tezi poslovi i laksi poslovi.

U 21. stoljecu stvari su drugacije. Muskarci ne idu u lov, jer za to nije potrebno. Hrane ima svugdje,samo treba imati novaca za kupiti je. Muskarac sa time ima viska vremena i energije. Muskarac nema vise toliko teskih poslova te samim time moze i raditi one besmislenije poslove koje bi prije dao zeni.
Zena je danas ravnopravnija jer nema puno tezih poslova koje zahtjevaju musku ruku, te samim time i imaju glasa u svemu, sta je normalno. Prije nije bilo tako, jer je zena ovisila o muskarcu.Ali smjesno je gledati kako su ostale one stvari tipa: "zeno ajde u kuhinju!",
 ili: "ti si zena, sta ti znas!" a ima i ona domaca:"Ne 'bakčaj' se sa onim sta ne znas"
Sve je to ostalo od onih dana gdje se moglo i razumjeti jer je i imalo smisla ali danas su cisto refren na ona davna  vremena.

Da se vratimo na situaciju u kojoj mi se cura smijuri, ona nije svjesna da u sustini ja radim i njen mizerni posao koja ona iz nekog razloga ne zeli ili nedaj boze ne moze.

Stvar je percepcije. Ako gledas sa strane onih pravih muskaraca koji ne kuhaju nego cekaju zenu da skuhaju, ja sam mekusac. Ali kad gledas iz perspektice povijesti, ja sam muskarac koji je u stanju napraviti sve kako bih prezivio.
Pitanjeje kako bi reagirali muskarcine koji nisu u stanjuspremiti tri jaja kada bi ih se stavilo u sumu mjesec dana da prezivljavaju? Jer ako nedaj boze ne znas napraviti ni tri jaja na oku u tavi, onda mi je tesko uopce zamisliti pravog muskarca kako zivi u sumi kao pravi muskarac sa kojim se usporedjuje?!

Dobro dosli u 21. stoljece gdje se skoro svatko moze bavit sa svime bio on muskarac ili zena!





Nema komentara:

Objavi komentar