petak, 2. rujna 2011.

Briga me sta tribas pusit!

Zasto se pusacima pustaju neke stvari? ( Pod pusace mislim, one sta puse cagarete...eto samo da nebi bilo zabune :-D)
zasto se u drustvu uvjek pomjera prema njihovim zeljama, iako su krive?
Osobno ne pusim, i moze se rec da san cak i veliki anti-pusac... Al mislim da imam dobar razlog za to, jel priznajmo... to nicemu ne sluzi. mislim da cim je coviku potrebno nesto vanjsko da se smiri, da ima problem. Al opet nije to eto tako,ako je veliki problem, nego za pusace je to konstantna potreba za neci samo da budu mirni. Vama se to ne cini malo glupo? Oni su neka drustveno prihvacena verzija i laka verzija ovisnika o drogi?
Nema razlike, osim sta se pusace cigara zali a ove osudjuje... Osuda je potrebna i ovim drugima( mozda ne velika kao drogerasima al opet mala nebi skodila.).

U normalnom okruzenju ako se ide sa ekipom,  u 94,5385% slucajeva ce se ide u kafic u kojem je dopusteno pusenje samo zbog pusaca. I u 75,486% tih pusaca nije briga za nepusace. Dok u suprotnome nepusaci brinu da pusaci dobiju svoju dozu. Zasto je to tako?  Zasto se pusac ne zapita" Zasto moji prijatelji pate radi mene?". njima je normalno da nepusaci idu u pusacki kafic samo radi njih, jel eto oni su ovisini i triba ih zalit.
Ja kad god mogu izbjegavam to. Prijateljima pustim, eto zato jel mi se neda pizdit i jednostavno zelim popit kavu. A kafiica koji STVARNO zabranjuju pusenje se mogu izbrojat na prste..... jedne ruke, pa di god osa pusi se.
Mnogi mi kazu "eh ti neznas kako je nama, jel nisi nikad pusija!". E pa? Odma san vidija sta je to  i jednostavno sa priskocija.... Triba mi neko napravit kip ili neku pohvalnicu a ne zaebavat me za to. ili pak kad mi kazu da je njihov dida zivija 90 godina i isto pusija (Ljudi su prije sa polja ubrali listove duvana, osusili ih u konabi i onda pusili... to nije isto ka danas di je duvan skoro pa manjinska sirovina u cigari), to se moze i usporedit sa jedenjem junetine na rostilju i hamburger!  ISTO ISTO ISTO!
Mislim da se doba pusaca lagano prolazi i ividim da je sve vise odbojnosti prema tome (pod tim mislim da je odbojno 10 % ljudi a ne 8,5%)
Pusenje vise nije cool. Dobro i prije nije bilo osim onima sta su pusili! Al stvarno izac sa ekom curom na spoj koja pusi (cigare), je za mene bljak... Rijetko kad sam si to dopustija. A i sa kojima san izasa sam prigovara cesto.
Da cure... ima puno boljih stvari kojih mozete pusit i time razveselit svoje muzjake,a uz to volit ce vas cak i duplo vise...i da to nije pusenje cigara!

Nema komentara:

Objavi komentar