srijeda, 21. prosinca 2011.

Opet mi pauk odnija auto...WTF?

Do sada mi je pauk uzea auto 3 puta.

1. put je bilo povise rive, na onom zavuju prije taxi stajalista. Isa san na pice na rivu sa frendom i naravno kako san tu UVIK PARKIRA KAD NADJEM MISTO, to sam i sada napravija. Naravno nakon sat vrimena nema auta, a kad sam ga osao pokupit i reka di su ga odnili, gospodjica je zacudjeno rekla,"Eh pa tu se uvik kupi auto!"... eeee mozda ostalima al meni nikad... naravno a i ne kupi se ostalima jel taj zavoj je stalno popunjen....

2. put je bilo kad sam pobiga sa posla da uplatim na banku nesto. Parkira san kraj suda na invalidsko mjesto (naravno od 7 mjesta ja san bija jedini). Osao na bankomat i prosao kraj auta, i bilo je tu. Osao na banku i nakon ma jebi me u guzicu ako je bilo vise od 5 minuta, nema auta. Nema nikoga tu, sva su invalidska mista i jedino moje auto oduzima mjesto.... SHIT....Al dobro to san zasluzija i svalija san krivnju na sricu koja mi nije bila naklonjena.

3. put je bilo nedavno kraj Chipoteke. Bilo je proslo 8 sati na vecer, i isa san sa prijateljicom u Cukarina na cokoladnu kocku, i malo popricat. kad san se vratija nema auta. Parkira san ga u smjeru prema sjeveru na kornizu di uvjek parkiran. Nije bija na cesti, prvo auto, nevidim di je problem... Dobro nisan vidija dok ga nije bilo... Ocito je na tom mjestu jedan putic koji sluzi za dostavu, i prije njega je opiturano "ULAZ" i znakic zabranjenog parkiranja... To nije bila onako bila boja, nego malo jace siva, koja se jedva raspoznavala, i koju san sinja tek kad sam stao tu. Kako je noc i kako je to na kornizi , nema toga oka sokolovog koji bi sinja da tu nesmis parikrat. Mislim da sam znao nebi tu stao jel je bilo povise jedno misto. IDIOTI... Naravno nitko me u nasoj dragoj "legalnoj" organizaciji u HVIDRI nije obadava,  te san samo platija njima 340 kn.

Kad malo bolje razmislim nemam sa njima srice... Do sada sam potrosija priko 1000 kn samo na njih. Sa druge strane imam srice sa policijon. Nikad ni kazne od njim, ma i na cesti me rijetko zaustave, a i kad mi dignu ovi drkadjije auto, nikad mi ne napise kaznu (dobija san opomenu za invalidsko misto).
Mogu vec iz nekog iskustva rec da je pauk sluzba u Splitu nikakva i da ne sluzi nicemu. Koliko auta na cesti, koliko auta koji se parkiraju na najgluplja mista i nista. nedavno mi je jednoj prijateljici diglo auto kojem je pola metra haube bilo na autobusnom stajalistu, dok je auto koje je cilo bilo na njemu sa ukljucena sva 4 svitla, nisu ni pogledali? WTF?
Postoji stotine invalidskih mista koje zjape prazna, bez razloga... Mislim da je sasvin uredu da postoju mjesta za invalide, al jebemu mamu, ne triba ih 30 bit slobodno a da ovi ostali nemaju di parkirat. Osobno mislim da nisam nista skrivija niti "uzeja invalidu misto" zato sta san sta na njegovo misto a kraj mene, i sa jedne i sa druge strane imaju po 3-4 mista. Ako je vec guzva onda uredu, al inace mi se gadi to sve.

Znam da je situacija u Splitu nikakva sta se tice parkiranja( a vidim da nije jedini grad asa tim problemom), al mamicu van, dajte onda bar neku tablicu prioriteta...
Da ne govorim o ljudima sta dizu auto, koji su sve neke seljacine (ne seljaci, oni su normalni ljudi sa sela), koje boli neka stvar kako ce dignit auto, i odakle ce ga izvadit.


Nema komentara:

Objavi komentar