utorak, 5. lipnja 2012.

Homoseksualnost ili ti ga "Gey People"

Homoseksualci ili ti ga na naski pederi su nezasitna argumentalna diskusija izmedju onih sa otorenim umom i onih koji ne zele otvorit taj um.

Ja spadam u neku sredinu, koja naginje na ovu drugu stranu.
Za mene su Homoseksualci( dalje u tekstu pederi... krace je pisat) ljudi koji su amo tako rec drustveno prihvatljivi bolesnici. Kad se pogleda sve to, svi znaju da nije uredu, al eto ko im jebe mater nek rade sta god oce.
Isto kao ovisnici o necemu tipa, shopingholicari. Zna se da nisu normalni,al dok ne smetaju, koga briga i nek trose.

Ja ih nevolim, i ako vidim dva tipa da se drze za ruke samo cu rec(kao curu sa 20 kesa u ruci) "idioti" i okrenit glavu. Moje misljenje,moja stvar. Al ako ti dvoje dodju i kazu kako je to uredu i namecu mi to, e onda cu djelovat i slomit im kicmu.
Cisto i jednostavno... kakav sam takav sam, i imam svoje misljenje, i isto tako ocekujem od njih. Ja ne dolazim u pedersku udrugu i uvjeravam ih kako je uredu bit hetero, i ne ocekujem da oni dolazu meni uvjeravat me kako je uredu biti homo.

Gay Parada u Splitu. Primitivizam ili suprostavljanje regionalno neprihvatljivoj ideji? Kako god bilo, da li je uredu siliti? Pitanje nije da li zakon dopusta nego da li je moralno?

Da li je uredu, imati Muslimansku povorku ispred Katolicke crkve? Moralno NE, zakonski DA.
Da li je uredu, imati povorku Srba koja slavi neki dan u njihovoj zemlji ispred udruge veterana Domovinskog rata? Moralno NE, zakonski DA.
Da li je uredu, imati povorku BBB-a koji slave osnivanje Dinama oko Poljuda? Moralno NE, zakonski DA
...
Da li je uredu imati pride, u gradu koji statisticki gledano daleko ne zele pride? Moralno NE, zakonski DA.
(Ovdje govorimo o pride-u ne o priznavanju pedera kao takve)

Zasto trud i zasto takava napor? Zasto se islo oraginizirati nesto na srid rive, iako to stanovnici ne zele? Zasto ne idu korak po korak? Zasto ne ove godine na recimo Marjanu, sljedece na Poljudu, pa na Prokurativama,  i kad vise nikog nije ni briga trazit na Rivu?
Zasto se ide odma u glavu?

Organizatorima je ocito vazno da se vidi. Kome se oni imaju dokazivati? Kome oni imaju vijorit zastavom ispred face i govorit "ej gay je OK"? Jel to njihova satisfakcija, ili je to nesto sta zele da svi prihvate? Po svemu sta vidim, bitna je njihova satisfakcija... A grad Split, koji ima nekakakvo svoje razmisljanje, to nevoli, i ako zelis nekome naglo dokazat nesto u tom gradu, on iz "dalmatinskog inata" nece namjerno to prihvatit.

Gey si, uredu, makni se od mene, nista osobno... Nevolim vas, i to je moje pravo.
Znam i dosta  gey-eva sta ne zele tu paradu, jel znaju da se iz toga ne moze dobiti nista. da je to cisto zato, da te udruge koje to organiziraju sluze necemu, tj. budu svrha sami sebi.

Savjet pederima, ne forsirajte idite korak po korak, jel vasi zahjevi da budete u sredistu pozornosti samo pogorsavaju stvari. Nisu Splicani primitivci, vec tvrdoglavi magarci, i ne zele da ih "nasilno" uvjeravate u nesto sta generacijama misle da nije uredu.

Nema komentara:

Objavi komentar