subota, 18. kolovoza 2012.

Olimpijski sportovi



Olimpijadaaaaaa... sport, sport,sport cijeeeeli dan... Zna bit zanimljivo a zna bit dosadno, ja imam svoje najdraze sportove ali brate ima i onih koji su za  kurac, i sta stvaaarno nebi smili bit ukljuceni.
Ovo je lista svih olimpijskih sportova za 2012 i broj disciplina za svaki sport:

Diving 8
Water polo 2  
BMX 2
Boxing 13
Judo  4
Rowing 14
Sailing 10
Tennis 5
Weightlifting  15  
Ukupno 302

Osobno mislim da je sport primarno fizicko natjecanje koja u sebi ima dozu umjetnosti i spretnosti.
covjek mora biti fizicki i psihicki sposobni i spremni da bi se mogli natjecati.Ali neki od ovih sportova bas i ne tribas bit toooliko spreman, bar ne fizicki.
Jedno od sportova koje ne mugu nikako podnijeti( kao sport za olimpijadu) su:
Equestrian( Konjanistvo)
Archery (Streličarstvo)
Shooting (Streljaštvo)
Prvi sport je jedini sport koji koristi zivotinju. I bas iz tog razloga po meni jahac ne mora bit nesto posbno spreman fizicki ni psihicki. Jel mora se samo drzat na konju dok on obavlja sve ostalo. Ovdje je 80% bitan konj a to nije u duhu sporta.... Osim ako jahac nije veca konjina od konja....

Druga dva su slicna(relativno) i baziraju se na gadjanje mete... Za mene ovo nije sport jel bit ovoga je imat smirene zivce i mogucnost stajanja namistu jedva disuci... Nije lipo vidit nekog debeljucu kojeg briga za svoje fizicki oblik, jer jedina sposobnost koju on mora imat jest mirnoca... A mirnoca je po meni suprotna dinamicnosti koja je bar meni onova sporta.

Sljedec godine imamo jos 2 dodatna sporta a to su ragbi i golf... Iako mi e drago da je ragbi tu (iako samo u dvoranskom obliku tj. samo 7  igraca), za golf isto nije nesto, jel gledat starklje kako se vuku po travi je cisto smjesno....

Nema komentara:

Objavi komentar