četvrtak, 14. kolovoza 2014.

Razgovor za posao VOL. 2

U proslom tekstu (TIPFELER: Razgovor za Posao) pisao sam o generalnom ponasanju na poslu. Nadam se da sam bar malo prosvijetlio nekoga. Ovdje idem malo dalje. Pisem o pitanjima za posao.
Na netu ce te nac dobar broj tema o ovoj temi, i vecina ce vam isto pisati. Probat cu malo redefinirati neke odgovore ili ti ga na laicki profesionalno "srati" u vasu korist.. Isto tako napraviti cu odgovore za dvije vrste posla, uredskog i tehnickog.

1. Recite mi nešto o sebi?
-Svi znamo da je se nakon kratkog prolazenja preko zivotopisa pita ovo.
U: Pocnite sa odakle dolazite ili pak odakle ste rodjeni jer postoji 0.5% sanse da ispitivac ima veze sa vasim mjestom i time stvarate bolju konekciju. Okrenite na vasu mladost gdje ste uvjek volili brojeve i statistiku(ili nesto blisko vasem poslu) i da ste uvjek u pozadini bili bliski tome iako niste imali priliku raditi to. Ako jeste onda  je to razlog to sto ste zeljeli ici tim putem. Nakon Skolovanja u struci koja se trazi za vas posao i sluzbeno ste odlucili da je to ono sta zelite i gdje se ugodno osjecate. Ako niste skolovani u toj struci onda vam ste vidjeli da to nije za vas i vratili ste se originalnom planu,te ste provali sve da vratite izubljeno vrijeme.
T: Pocnite sa odakle dolazite ili pak odakle ste rodjeni jer postoji 0.5% sanse da ispitivac ima veze sa vasim mjestom i time stvarate bolju konekciju. Okrenite na vasu mladost gdje ste uvjek volili tehniku(ili nesto blisko vasem poslu) i da ste uvjek u pozadini bili bliski tome iako niste imali priliku raditi to. Ako jeste onda  je to razlog to sto ste zeljeli ici tim putem. Nakon Skolovanja u struci koja se trazi za vas posao i sluzbeno ste odlucili da je to ono sta zelite i gdje se ugodno osjecate. Ako niste skolovani u toj struci onda vam ste vidjeli da taj posao di ste se skolovali  nije za vas i vratili ste se originalnom planu, te ste provali sve da vratite izubljeno vrijeme.

2. Zasto zelite raditi u nas?
U: Pa to nije tesko gospon/gospodjice.(koji kur@c me to pitas to je jednostavno.). Vasa tvrtka je ugledna i poznata. Dobrom dijelu vasih ispitanika bi bila cast raditi u takvoj tvrtci(neka pomisli da je poseban/na).
Ja mislim da imam dovoljno motiva i znanja da se pridruzim.
T: Pa zasto ne.Cuo sam da trazite radnika i mislim da ste veoma kvalitetna tvrtka u kojoj bi vjerujem lako moga pokazati svoj rad.Mislim da imam dovoljno znanja, iskustva(izbacite ako nemate) i motiva radit u vas.

3. Zasto da vas odaberemo izmjedu ostalih?
U: Zato sta vjerujem da se mogu nositi sa vecim izazovima i povecim obujmom posla(kojeg vjerojatno ima jer vas inace nebi trazili).Smatram da bi mi ovo bio jedan pozitivan izazov i samim time vjerujem da bi stvorio pozitivnu i motivirajucu atmosferu drugima oko sebe.
T: Zato sta sam sposoban napraviti posao, bilo kada i bilo gdje. Mlad sam(ako ste mladi), nemam obveza(i da imas,nemas), znam o cemu se radi(saznajte ako neznate prije)i imam iskusta u tome(ako i nemate sigurno se mozete sititi one zarulje sta ste prominili jucer koja veoma zahtjevan tehnicki posao.).
drugim rijecima ja sam kao svicarski nozic a vi ste upravo izgubljeni na planini(Istu frazu sam iskoristio i sam i ispitivac se ugodno nasmijao.)

4. Gdje se vidite za 5 godina?
U: Vidim se kao dobro izrutiniran radnik koji se ne boji primit vise posla i odgovornosti za sebe.(Ne zelite stvorit dojam da ce te sefa zaklat i preuzet mu mjesto, jer vas ovaj trenutacni posao ne zadovoljava)
T: Vidim se kao samostalni i strucni radnik koji je spreman obaviti bilo koji buduci posao koji mu se da, te unaprijediti postojeci.

5.  Koje su vase vrline?
U: Veoma sam pozitivna osoba koja uz pozitivno ozracje moze raditi veoma mnogo. Timski covjek koji je spreman ponuditi pomoc, koji se ne boji zatraziti pomoc i koji je spreman preuzeti pomoc od kolege.
I nadate se da sadasnje kolege nisu takve da ce iskoristit jadnog vas da radite njihovo(smjesak)
T: Volim pruzit dobru atmosferu na poslu.Ne volim nedovrsen posao, ne bojim se pitati nesto ako neznam rjesiti problem. Slab sam na tehniku(jednostavno neznam rec "ne" kad me sef zove u 10 navecer dok sam na curi tipa "ne", i ona me uvik vice radi toga.)

6. Koje su vase mane?
U: Pa iskreno nisam strucan sa Excel programom i najveci problem mi je pri izradi vizualno lijepe Pivot tablice sa dijagramom sa automatskom implementacijom korisnickim informacijama dobivenih iz access-a te komparirajuci ih sa ostalim rucno napravljenim bazama podataka izabrati boju dijagrama.
Drugim rijecima pokazite struku ali oduzmite vrh.
T: Pa mislim ad gneralno gledajuci moja dinamika rada moze prestavljati problem. Znam biti naporan kada nemam posla.

7. Kakvu placu ocekujete?
U: (Uzmite svoj minimum na koji bi pristali) Kao radnik na prijasnjem poslu sam poceo sa (svojim minimumom) na kraju sam osao sa (nekim prosjekom) + bonusi, pa mislim da bi taj prosjek bio sasvin odgovarajuca placa. Veoma san fleksibilan i sigurno je da bi radom na dobrom mjestu mogao traziti i manje. Al mislim da to nece biti problem  Ukoliko nemate prijasnjeg iskustva( uzmite minimum). Kao nov na ovom poslu mislim da je nerealno trazit placu i meni je vaznije iskustvo koje dobijem radom.
T: (Uzmite svoj minimum na koji bi pristali) Kao radnik na prijasnjem poslu sam poceo sa (svojim minimumom) na kraju sam osao sa (nekim prosjekom) + svakavki mali bonusi, pa mislim da bi taj prosjek bio sasvin odgovarajuca placa. Veoma san fleksibilan i sigurno je da bi radom na dobrom mjestu mogao traziti i manje. Al mislim da to nece biti problem  Ukoliko nemate prijasnjeg iskustva( uzmite minimum). Kao nov na ovom poslu mislim da je nerealno trazit placu i meni je vaznije iskustvo koje dobijem radom.

8. Da li ste se slagali sa kolegama na proslom poslu?
U: Ostali smo u kontaktu. Kolege su bile odlicne. Uvjek cujem nove ideje koje rade i u privatnom i poslovnom smislu su su veoma dobri.
T: Naravno, i dalje smo dobri i zovnemo se.ostali smo si dobri a i kao poslovni kontakti veoma korisni.

9. Imate li kakvo pitanje za mene?
U: Koji je smisao rada mene u vasom uredu?da li radim sa racunalom? Krasno volim raditi sa racunalom.
T:Volio bih znati detaljnije o poslu za koji se natjecem. Kakva je tocno pozicija.(Nakon sta vam generalno kaze iskoristite svoje GOOGLE znanje)... da li vi koristite ovaj stroj ili onaj i da li mjerite ovo ovako ili onako te da li imate onaj uredjaj jer sam vjerojatno radio nekad sa njim.Krasno bas se veselim opet raditi sa tim.
----------------------------------------
Bit svega je biti onako veseo, pozitivan i "casual". Te imati u glavi da je sve sta ispitivac trazi sitnica za vas i da vam nije jasno zasto vi ne pocnete odmah sad jer gubi vrijeme...

Razgovor za uredski posao zna biti malo ozbiljniji no vmorate znati da i ti ispitivaci isto ne zele pokvariti svoj dan i zele zavrsiti ono sta im je receno a to je da izaberu nekoga. Vas posao je da kad prodju na kraju dana vas zivotopis da se site vas i vaseg ugodnog razgovora.Pre ozbiljne ispitivace ubijte strukom i dovedite se do toga da vi sznate a oni neznaju taj posao i zato oni tribaju vas.

Za nekakvi tehnicki posao stvar je vise casual. Iskustvo puno znaci ali mladenacka dinamika i zelja mogu ispitivaca mogu ugodno iznenaditi. Morate znati da oni tribaju nekoga tko se ne boji uprljati.

----
Ako ste dobili inspiraciju citajuci ovo, zahvalite piscima kliknuvsi na neku reklamu i time donirajuci za njihov rad.

Nema komentara:

Objavi komentar