četvrtak, 13. listopada 2011.

Baza podataka Sarajevskih uleta! BY ME

  • Mala dobra si ka Sarajevski cevapi.
  • Lipa si ka cevabdjinica u Sarajevu.
  • Laka si ka cevapi u 7 ujutro.
  • Mala rasturija bi te ka cevape sa kajmakom.
  • Mala radi tebe bi propustija porciju cevapa u Sarajevu.
  • Gadna si ka Sarajevski hamburger.
  • Pa nisi ti Sarajevski burek da mislim na tebe svaki dan.
  • Pasemo si ka cevapi i kapula.
  • Crvena si ka ja nakon troduple porcije cevapa.
  • Mala ti si jedini kajmak sa kojim bi misa svoj cevap.
  • Grijeh sa tobom bi bija veci nego odlazak u Mcdonaldsa u Sarajevu.
  • Tako si dobra da bi te misa sa cevapima ujutro i popodne.
  • Tolko san se zapalija za tebe, da bi me jedino dupla porcija cevapa mogla oladit.
  • Mala, vidim da me gledas kao zadnji cevap na pijatu.
  • Mala privlacis me ka Sarajevska cevabdjinica.
  • Osjecam se lose ka da nisan jea cevape 2 dana.
  • Oci su ti boje Sarajevskih cevapa.

Nema komentara:

Objavi komentar