srijeda, 17. kolovoza 2011.

10 "LAME" stvari na Facebook-u!

Facebook vise nije sta je bija i ljudi ga koriste na krivi nacin... mene osobno iritiraju sve vise stvari sta ljudi rade, a koji su katastrofa... evo nekoliko primjera:
1. On ne sluzi da prijatelji znaju da si upravo u WC-u ili tome da se hvalis di si bija sinoc. Nikoga nije briga osim samih ljudi sta su bili tu di si ti bija sinoc i kako si se narolja... Ako si stvarno cool, onda ti je vikend izlazak standardna stvar.
2. Profil slika u kojoj se stoji ispred ogledala i slika... Zasto to ljudi rade? Nemaju slika? Ako se bas zelis slikat onda nek bar izgleda slucajno a ne se sredit isprid ogledala i okintit da se vidi mob... LOL
3. Imena kao Maja slatka, Ivana vragolasta, Luka car itd.... Ljudi napisite svoj e ime i prezime kako triba... vasi privremeni nadimci me ne zanimaju... Lame *3 je kad doda nesto kao Mala vragolasta i jos stavu sliku od nekog pascica... Kako bi ja triba znat ko je to? A zar to nije svrha facebook-a da se zna ko je tko?
4. Slike dijece na profilu... Sta neki necak ti je drag? stavi ga u slike... Zasto na profil... Ako ti je do dice napravit cu ti nema problema...
5. Statusi od 16-godisnjaka tipa zivot je ovakav, ljubav je onakva, nista mi neide.... Ljudi sta vi znate o zivotu? Kako ga mozete usporedjivat sa icim kad jos niste vidili ni Ž od života.Ljubav pravu niste imali, nego se jos relativno drzite za rukice i dajete pusice...
6.Pozerske, polugole slike. "Ja sam ti inace ozbiljna i trazim ozbiljnu vezu, jel ti se svidjaju moje sise?" . Mislim WTF!? Kako mozete trazit ista ozbiljno od ljudi kad ste sami neozbiljni i kad vas svi dozivljavaju kao dicu. Sredite se...
7. Stvaranje drugog account-a. Zbog nekog razloga vas je uvatilo u djir. Znate imate opciju blokiranja ljudi! Ne tribate mjenjati acc. zato sta ste nesto falili sa njim...Ako ste falili sa prvim falit ce te i sa drugim. Il vam je netko saznao lozinku? To nas dovodi to:
8. "Provaljen facebook"... znate Facebook kolko god izgledao velik i mocan, je veliki sigurnosni rizik za vasu privanost. pazite sta radite na tudjem kompu, i nedajite lozinku drugima. Postoji nekoliko nacina kojim se mozete zastit od neovlastenog ulaza. Pogledajte sigurnosne postavke malo. Provalit facebook je nekima jednostavnije nego otic na WC...Tak da koga boli neka stvar sta niste imali 5 minuti pogledat kako se zastitit...
9. Kad pisete statuse, budite svjesni da ce ljudi to procitat. I to svi. Ono odrazava vase misljenje i raspolozenje u tom trenutku. Ne pisite sranja o drugim ljudima jel ce ti ljudi to procitat i bit ce problema.
10. "Jel ja tebe znam?",
        "Ja mislim da ne!",
       " E pa sta oces od mene?"
Ljudi ne razite da vam bude prijatelj netko koga neznate, ili cak i onaj koga znate samo iz vidjenja... Sta ce vam i sta ce te vi njemu? Da imate vise prijatelja? E pa vise znaci kad imate 50 pravih nego 500 ljudi koji neznate...

1 komentar:

  1. 11. Pisati depresivne poruke na zid i onda kad te netko pita sta ti je , obrusis mu.
    12. Slike dvoje ljudi kako se zvalu.
    13. Profil slika nekog pasa ili nekog pogleda. WTF?

    OdgovoriIzbriši