petak, 12. kolovoza 2011.

Zenski ponos, je i njihova ahilova peta.

Svi znamo da zena ima svakakvih... Ma ima i nas muskaraca, al mi nismo bitni navodno, a za zene smo svi svinje tako da bar se nekako generaliziramo.
Kad bi ih tija skupit sve, nebi uspija jel je raznolikost tolko velika da se jednostavno ne znas postavit u nekim situacijama...
Svaka je drugacija na neki temeljni nacin i ako ne skuzis gotov si prije nego sta se i okrenes. No primjetija san da ih dosta ima jednu slabost, a to je ponos. Zenska evolucija ih je dovela do toga da su jake, neovisne i snalazljive. I time se ponose. No kako je evolucija kuja, tako ih je po mom misljenu ostavila ranjiva upravo na tu stvar koja drzi sve na okupu.
Zene ce sve uciniti da se pokazu kako su "strasne",pa i kad se posvadjaju sa muskarcem, one ce to napravit tako da odu sa dignutm bradom, i svima pokazati kako su one te koje su u pravu (...poznato?). Ostale ce joj klicati i uzdizat je ( podsjeca me na Isusa i njegove zadnje dane)Problem je sto mi muskarci tvrdoglavi i kakvi jesmo to ne dopustamo, i borimo se za nekakvu psihicku prevlast. Kolko su moje mlade godine naucile mene, to je nemoj se petljat sa zenama na psiholoskoj bazi ako nemas dobrih iskustava sa tim.One se hrane nasim ludostima, i sto mi vise uzvracamo udarac, to smo za njih jos vece svinje i budale i sto god.
Ja osobno idem drugom taktikom. Ne uzvracam... ostavljam ih da misle. One nisu naucile da prazan hod.
Ako se svadjam sa nekom curom, uvjek dam do znanja da je ona u pravu. Ja nikad nisam u pravu... Ja mogu imat sve dokaze svijeta i necu rec da sam u pravu. Kad zena ide na neke jace stvari i pocne me zvati onim nasim standardnim usporedbama, ja to prihvatim. Jednostavno
Potrudim se (iako nije neki trud) da iz konflikta uvjek izadjem kao zrtva. Svijet voli zrtve i suosjeca se sa njima. Kolko god krivi bili ,ako ispadnes pokajnik proc ces jednostavnije. ( Primjer njemacka u 2. svjetskom glavni tiranin,danas im ljudi lizu onu stvar.)
Cure se trude bit nadmocnje od muskaraca, i ako pocnu bit tiranin onda su iste kao mi, i zato kad svate da su pretjerale, vide da su pogrijesile, i da su pak nekoga povrijedile. One su njezne i osjecajne sto pri velikoj kolicini ponosa moze negativno utjecat, i imat obrnuti smjer za njih.
Nakon nekog konflikta potrudim se da jos bacim koje kilo soli na ranu, zene se nakon nekog vrimena smiluju, i svate da su pogrjesle, i vrate se uz velike isprike kako su ovo i ono. treci spektator ce vidit da nisam seronja i krivit ce zenu za cili konflikt.
Poanta svega jest, da taj ponos sta zene zele, moze imat negativan utjecaj na njih ako covik zna to iskoristiti.tak da prihvatite ljudi nekad istinu i pokrij te se usima i ne pokusavajte sebe velicati ako nemate za sto.Nije sramota bit kriv, sramota je to skrivati.

1 komentar:

  1. Svaka cast! To je upravo ono sto sam i ja primjetio. Mnogo je lakseo sve progutati i preci preko toga nego upasti u konflikt s njima. Ona zeli cuti da je uvijek u pravu i to i treba cuti (nebitno dal mislimo da je to istina ili ne) a mi cemo zauzvrat dobiti zenu koja ce nas obozavati jer smo tako susretljivi.
    Jos jedna stvar, ne treba nikad upasti u zenske zamke kada nas navode da pokazemo nase slabosti, npr kada nam uradi nesto da se iznerviramo ili izludimo. Tu su one jako mudre i ako pokazemo slabost uvijek ce nas pogadjati tacno na to ranjivo mjesto. Bolje je glumiti ravnodusnost ili podviti rep i reci da je ona u pravu. Takvu zenu tada mozemo vidjeti u svom punom svjetlu i uzivati u svim njenim carima.

    OdgovoriIzbriši