petak, 12. kolovoza 2011.

Di su ti legendarni izlasci?

 Volim izlazit, iako to radim po mom misljenju rijetko, pokusavam da svaki vridi i da mi svaki bude dobar odusak od onih radnih dana.
I onda naravno zovnem kojeg prijatelja/prijateljicu, idemo vani,luda kuca, bez granica.... "Ah, ajme meni se neda, meni se stoji doma, dosadno mi je, nemam para...bla bla bla..."
Ok WTF? Sad se ja mislim, sta moze bit tako zamarajuce u izlasku? ... ... ... ... ... hmmm ... ... ... ... huh... ... ... ...I dodje mi na pamet da je jedino zamarajuce izaci, kad se nemozes ili pak neznas zabavit! I da, kad malo bolje pogledan, dosta mladih ljudi se jednostavno nezna zabavit.
Ok mlade generacije puno piju, pa pijen i ja, bude brutalno sa vrimena na vrime, jeli me briga? NE! Nije bitno ja cu izac i pit samo PIPI, nema bed-a, oce li bit puno razlike, pa i ne bas. Zelim izaci na mjesta di je atmosfera goruca, di ljude nije briga ko ce sta rec, ko ce se kako ponasat,i di se mos isplesat ka ludjak.
Govorim o pravim partijima. Ne onih di pivaju Seve,Jole,Rozga i ostala skvadra (znaju i oni dignit atmosferu), mislim na pravu House,RnB, Techno party, di granice ne postoje i di se sa dobrom voljom moze nemoguce zabavit,opustit se , isplesat i neimat niti jdnu brigu na svijetu.
Zasto ljudi misle da se na tim partijma moze zabavit samo ako uzmes neku tabletu,ili si na necemu nelegalnome, di ce ti neko sigurno nesto uvalit ? Za to krivim americke filmove! Ljudi toga ima, ako zelis,ako ne zelis, nema. Rjeseno... To je isto ka da ja kazem necu ic na cajku,neko ce me propucat sa pistoljem, isto...
Muski spol, na izlascima! OK, ljudi pogledajte se! Muskarcu je jedino izlazak bija uspjesan ako je zbarija koju curu, ili se satra za sankom! Ostalih 10% spada pod ostalo.
Ja gledam kad odem sa nekim prijateljicama vani, mislim vecina ih stoji i pije, i gleda kako ce nesto ulovit. Zar je doslo do toga? Da muskarac nemoze izac vani i isplesat se? Sta je tim ljudima, pa jesu oni vidili u zivotu kako izgleda pi*ka? Jesu se ti ljudi ikako sexsali? Dude neces umrit ako ne jebes tu vecer,a ako si dosa samo radi jebanja a nemas nikoga za to, onda hodi i plati si kurvu.
Zene one su kolko tolko uredu, nije ih briga osim kako izgledaju. Upijaju moc kad im pridje neki muskarac i one ih otkantaju, no tu su vise manje da se stvarno zabave. Zato cak vise u zadnje vrime preferiram izlazak sa kojom prijateljicom.Malo popijemo,isplesemo i idemo doma, nista vise, nista manje, sve po pravilima. Bez sexsa, ljubackanja,osjecaja. Neki ce rec da to nije moguce, al za mene je to normalna stvar,jel ako mi e do toga naci cu curu,ili pak zovnit jednu od svojih "drugacijih" prijateljica za malo fizickih aktivnosti.
Eto zasto vam je dosadno, zato sta vam izlazak nije ono sta izlazak prestavlja, jel kad se vratite imate osjecaj da vam nije islo, i da je bija nepotpun. I nakon nekoliko takvih izlazaka, vam bude dosadno uopce izlazit.

Nema komentara:

Objavi komentar