četvrtak, 11. kolovoza 2011.

Ma nema problema,sve ja znam! ROFL

Informaticar!
.. za starije ljude to znaci, covik koji se razumije u tehniku, za ljude srednjih godina, znaci covik koji sidi uz komp 12 sati dnevno, za mlade, covik koji moze hakirati bilo koju stranicu( ...najcesce facebook).
Pocnimo od prve skupine. Ja kao covik u u IT-u sam neki koji se razumije u kompjutere, a buduci da je starijim ljudima i frizider kompjuter ( iako ovi novi i jesu relativno), covik sam koji se razumije u frizidere. Al to nije sve... Informaticari znaju sve, oni su neki frekovi koji znaju sve o svemu. Pa tako, mi imamo slucajeva da tribamo popravit peglo, frizider, televiziju,radio, klimu i sve ostale stvari koji se pokricu na struju i koji odgovaraju na neku komandu jel su to sve kompjuteri.... "Đava ih nosa!"
Za drugu skupinu smo ljudi koji bulje u ekran 24/7. Nemamo zivota, jel nas zivot je racunalo. Strasni smo sa tim uredjajima i znamo neke stvarno impresivne stvari sa njima, kao naprimjer otvorit ga i usisat prasinu iz njega do cak sprzit CD za u auto, a da ne govorim kako samo uspijemo saznat svaku informaciju priko tog nekog interneta, jel obicnih ljudi je strah da ukucaju nasto u Google i da odu na neku stranicu koja je na engleskom jeziku...
-"Ma evo ja koristim samo za procitat slobodonu, al mi ide sporo,stalno nesto iskace i neznam sta mu je?",
-" Gospon, to van je od ova 4 antivirusna programa, 2 antimalware programa, i 7 firewall-a", "
- "A neznan ja, ti virusi,nek mi udju pa ce mi sve izbrisat, i morat cu kupovat opet novi kompjuter u konzuma."
Opet krivim americke filmove, u kojima i djeca od 12 godina upadnu u CIA-u ili pak hakiraju telefon u nekoj jebenoj trecoj zemlji, jel to je moguce, psss... ima manual na internetu za ta sranja.Hakirat bankomat da sere pare... psss... to vec oni -10 rade svaki dan
Tak da se ljudi boje... i ja se bojim nepoznatih stvari...al nisan jebeno paranoican.
A tu je i treca skupina.
-"Ma cekaj daj napisi mi di si to nasa"
-"Evo posla san ti link na mail.
-"Ma koji mail,nemam ti ja to!"
-"Imas, ako imas i facebook,msn,twiter, onda imas i mail, i na taj mail sam ti posla"
-"aaaa...di je taj mail?"
-Pa kako si ti napravia profil na facebook-u'"
-"Ma neznam, to mi je prijatelj napravija, ja nisan zna... ma znas sta posalji u poruci"
Eh ta treca skupina je skupina koja ili zna ili nezna... jednostavno... ili barata sasvin solidno sa racunalima, ili im sluzi za facebook, Word, Windows Media Player.Imaju misljenje da mi mozemo bilo sta sa racunalima i da isto tako imamo usrani zivot, i po cijelu noc igramo WoW.
Uz to sam, ruzan, , iman cvike, i zamrznem kad vidim zivu zenu... Dragi vrsnjaci , zao mi je ali opet previse virujete glupostima...
Fun Fact: Nova generacija informaticara su dobri sportasi, opijaju se kao ko ludi ,i jebeno su dobri ljubavnici( ... bar tako kaze neko istrazivanje!

Nema komentara:

Objavi komentar